Četvrti Play media day okuplja 100 predavača iz kreativne industrije

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjoj Luci 07. juna 2019. godine u CineStar Delta Planet, te će svim učesnicima ponuditi najbolji program do sada uz mnoštvo atraktivnih tema iz oblasti kreativne industrije! Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, ove godine odlučila je da posjetiocima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regionu. Dio programa će biti 40 stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka, a očekuje se prisustvo oko 1000 učesnika iz BiH, regiona i svijeta. Direktorica programa Dijana Tepšić, istakla je na konferenciji za novinare kako je ponosna što je Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja učesnika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetilaca.

“Iz godine u godinu se trudimo da ponudimo kvalitetan program. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banju Luku pozicionirali na mapu kreativne industrije regiona. Ono što je dodatna vrijednost događaja pored razmjene znanja i iskustava je povezivanje mnogobrojnih učesnika, stručnjaka, studenata. Praksa je pokazala da se nakon našeg događaja realizuju uspješni projekti i poslovne saradnje. Ove godine imamo oko 40 predavača i panelista, koji dolaze iz Irske, Holandije, Poljske, Italije, Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH”, dodaje direktorica programa.

Samo neka od imena ovogodišnjeg programa su: Jack Murray, Eva Zahrawi Ruiz, Daniel Ackermann, Prof. dr. Elisabetta Lazzaro, Gustaw Dmowski, Larisa Halilović, Matej Praprotni, Vladimir Mitrović, kao i Marko Marjanović, Nika Dvoravić.

Neke od atraktivnih tema ovogodišnjeg događaja su:

Podkast – nova poslastica za oglašivače, trendovi u agencijskom i biznis svijetu, influenseri – od zanimanja do novog medija, Story telling u odnosima s javnošću i medijima, pričaj integrisano da te cijeli svijet razumije. Razgovarat ćemo i o najboljim medijskim i digitalnim strategijama, analizirati digitalno u odnosu na tradicionalno oglašavanje, kao i o brendingu i grafičkom dizajnu.

Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat. Govoriće se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti, te kako kreativnom ekonomijom do bržeg razvoja i bolje zarade. Neke od tema koje će posebno biti atraktivne studentima su: Emotivna inteligencija u vještačkom svijetu, gaming industrija kao veliki potencijal za nova radna mjesta za mlade, kao i predavanje namijenjeno studentima “Put od studentske klupe do kompanije od 200 zaposlenih”. U narednom periodu organizatori priremaju dodatna iznenađenja, kao i programske i zabavne sadržaje.

U okviru programa Play Media Day ove godine će se mnogo govoriti i o inovacijama u biznis svijetu, te će u programskom dijelu biti predstavljena i prva virtuelna poslovnica Addiko banke u regionu, što je definitivno inovacija na tržištu.

Predsjednik Uprave Addiko Bank a.d. Banjaluka Mario Ivanković izrazio je veliko zadovoljstvo što je upravo Addiko Bank, banka partner ovogodišnjeg Play Media Day.

“Addiko banka svakodnevno radi na unaprjeđenju proizovoda i usluga, ali i načina korištenja tih usluga, kako bi klijentima ponudila vrhunsko korisničko iskustvo. Vrlo često idemo i ispred okvira u kojem poslujemo, nastojeći ga promijeniti i poboljšati. Pioniri smo digitalne transformacije poslovanja, te smo tokom protekle tri godine od spore i učahurene bankarske organizacije, uspjeli napraviti modernu i fleksibilnu organizaciju sa snažnim fokusom na digitalni segment poslovanja”, istakao je Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.

Izvršni direktor Bojan Dragišić, rekao je da će ove godine na inicijativu CineStar korporacije Play Media Day dobiti još veće produkcijske mogućnosti.

“Ove godine Play Media Day je i dio programskog bloka “Proljeće u Banjaluci”, te smo zaista ponosni što je i Grad Banjaluka, prepoznao značaj ovog događaja. Zahvaljujem se ovom prilikom i našim partnerima Addiko Bank, koja je banka partner, te kompaniji Mtel, koja je i ove godine uz nas. Značaj razvoja kreativne industrije u BiH pepoznala je Kancelarija EU u BiH, kao i Misija OSCE u BiH. Takođe, uz nas su i ove godine Sensation, Franck, Avon, Manja, Teleklik, kao i mnogobrojni drugi partneri, koje ćemo tek predstaviti u naredna dva mjeseca kampanje. Uz konferencijski program Play Media Day 04 će i ove godine pružiti mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za posjetioce, te će prostor CineStara uz naš događaj dobiti novo ruho” istakao je Bojan Dragišić.

Ovaj sada već prepoznatljiv regionalni događaj u protekle tri godine, predstavio je gotovo 100 domaćih, regionalnih i stranih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2000 posjetilaca. Organizatori naglašavaju, da postoji veliko interesovanje domaćih i regionalnih posjetilaca, te da trenutno možete obezbijediti svoju kotizaciju uz 30% popusta do 20. aprila.  Najbrži studenti koji se registruju, imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.

Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com,kao i na društvenim mrežama Play Media Day.

Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04 u Cinestaru u Delta Planet u Banjoj Luci.

Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.

Img 3361

Addiko Bank Banja Luka