Osiguran kontinuitet poslovanja i preduzete mjere zaštite zaposlenika i klijenata Addiko banke

Addiko banke u Bosni i Hercegovini implementirale su niz mjera zaštite, ali i olakšica za svoje klijente, kako bi doprinijeli sprječavanju širenja epidemije korona virusom, te ohrabrili svoje klijente da ostanu u kući. Za klijente je kreirana posebna podstranica u okviru postojeće web stranice, u okviru koje mogu dobiti aktuelne informacije o stanju poslovne mreže i bankomata, digitalnim servisima banke koji su im na raspolaganju, te sve druge relevantne informacije.  Ove se informacije  ažuriraju se na dnevnom nivou i kontinuirano ih prilagođavamo uputstvima i preporukama nadležnih institucija.

U ovom trenutku ne postoje značajne poteškoće u funkcionisanju osnovnih proizvoda i usluga Banke. S tim u vezi, Addiko Bank i dalje redovno odobrava kredite, no, imajući u vidu objektivnu situaciju i novonastale okolnosti, realno je za očekivati da dinamika prihvata i obrade kreditnih zahtjeva, može biti nešto usporenija. Naša preporuka je da klijenti koriste mogućnost online apliciranja za kredit, putem stranice Asistirana prodaja. Zaposleni Banke kontaktirat će klijente u najkraćem roku, kako bi dalje procesuirali njihov zahtjev.

Poslovnice Addiko banke rade skraćeno radno vrijeme i svakodnevno se dezinfikuju. Kao dodatni podsticaj klijentima, fizičkim licima, da ostanu u svojim kućama i bankarske transakcije vrše putem digitalnih servisa, Addiko banka je u periodu od 18.3 do 30.4. ukinula naknade za sva plaćanja učinjena uslugama internet i mobilnog bankarstva ove banke.

Kako bi zaštitile svoje klijente, ali i svoje zaposlene, Addiko Bank ad Banja Luka i Addiko Bank dd Sarajevo napravile su preraspodjelu načina rada, obezbijedile sredstva za dezinfekciju u poslovnicama, te preduzele i ostale mjere po instrukcijama nadležnih institucija, a u cilju pružanja brze, sigurne, jednostavne i jasne bankarske usluge.

Podsjećamo klijente da su digitalni servisi u ponudi Addiko banke: Addiko Mobile – mobilno bankarstvo, Addiko EBank – internetsko bankarstvo, Addiko Chat Banking na Viberu, te usluga online apliciranja za kredit – Asistirana prodaja. Pozivamo svoje klijente da ukoliko nisu u mogućnosti plaćanje izvršiti digitalnim putem, koriste svoje beskontaktne Mastercard platne kartice, kod kojih dodatno (za transakcije do 30 KM) nije potrebno ukucavanje PIN-a. Za podizanje novca, umjesto na šalteru Banke, građanima je na raspolaganju više od 130 Addiko bankomata, širom Bosne i Hercegovine.

Addiko kontakt centar je također dostupan našim klijentima za sve nedoumice ili dodatne informacije o uslugama Addiko banke, na brojeve Addiko Bank dd Sarajevo 033/866 666, te Addiko Bank ad Banja Luka 051 951 000.

Na Addiko web stranicama kontinuirano se ažuriraju informacije za klijente, koje klijenti mogu posjetiti putem linkova:

https://www.addiko-rs.ba/korona-virus-preporuke-za-klijente/

https://www.addiko-fbih.ba/korona-virus-preporuke-za-klijente/

Addiko banke u Bosni i Hercegovini će i u vrijeme nesigurne epidemiološke situaciji zadržati pristup u kojem je klijent na prvom mjestu, te su i ovaj put sve usluge Addiko banke prilagođene potrebama klijenata uz dodatni fokus na sigurnost korištenja istih

Addiko Bank Banja Luka

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.".