Meni
ili pozovite broj
051 951 000
O usluzi
Addiko Mobile je usluga mobilnog bankarstva za građane. Ova usluga Vam omogućava da postanete svoj lični bankar i da sami kontrolišete stanje i promet na svojim prijavljenim računima, provjerite platne naloge, platite sve vrste računa unutar domaćeg platnog prometa, izvršite kupoprodaju deviza te niz drugih korisnih usluga.
I sve to bez fizičkog dolaska u Banku! Plaćanja putem mobilnog uređaja (pametnog telefona ili tableta) su jednostavna, sigurna, brza, uvijek dostupna i povoljnija u odnosu na odlazak u Banku.
Preduslovi
- Otvoren transakcioni račun u Addiko Bank a.d.
- Mobilni uređaj – pametni telefoni ili tablet
- Pristup internetu na mobilnom uređaju
Ugovaranje i aktivacija
- Dođite u bilo koju poslovnicu Addiko Bank a.d. i popunite Pristupnicu za uslugu mobilnog bankarstva Addiko Mobile (ukoliko već nemate aktiviranu uslugu Addiko Mobile)
- Aktivacija: pomoću korisničkog imena (koji ćete dobiti putem e-maila) i lozinke (koju ćete dobiti putem SMS-a)
- Sa interneta preuzmite aplikaciju Addiko Mobile BiH na vaš mobilni uređaj: Play Store za Android, AppStore za iOS
Mogućnosti
- pregled prometa/stanja po računima, 24/7
- plaćanja unutar domaćeg platnog prometa
- plaćanja po već kreiranim uzorcima
- kupoprodaju deviza/mjenjačnicu i izračun konverzije valute
- bržu, jednostavniju i direktniju komunikaciju sa Bankom
- sa bilo kojeg mjesta na svijetu, sa pristupom internetu
- NOVU funkcionalnost „Slikaj i plati!“ : putem kamere mobilnog telefona aplikacija prepoznaje elemente sa uplatnice i prenosi ih u nalog za plaćanje
- novi dizajn i jednostavnije korištenje
- brzi transfer izmedju vlastitih računa
- prikaz najbližih bankomata i poslovnica i u proširenoj stvarnosti – GPS
- e-mail obavijest o odbijenim nalozima
Dokumentacija
ili pozovite besplatan broj 051 951 000